Het lijstje

Het is alweer even geleden dat ik mijn eerste post heb gemaakt.  Het is niet zo dat ik die tijd stil heb gezeten. Een vriendinnetje gaf een kraamfeest en en ander vriendinnetje wilde daar graag een naamslinger voor maken. Al snel waren we druk met ideeën uitwisselen en hadden we afgesproken dat we onze stofjes bij elkaar zouden leggen en ik met mijn naaimachine naar haar zou komen. Die avond hebben we een mooie slinger gemaakt.

Mijn dochter is 4 geworden en gaat nu echt naar school.  Afgelopen weekend hebben we haar (en mijn) verjaardag gevierd. Verder is het boek Zo geknipt binnengekomen, heb ik nog wat tasjes gemaakt en zijn de stofjes en lintjes besteld en afgeleverd. Ook heb ik mijn felbegeerde appelstofje gekregen.

De eerste reclame voor mijn tasjes is gemaakt! En wel op de verjaardag van mijn dochtertje en mijzelf omdat mijn nichtje een van haar tasjes had meegenomen. Iedereen die het tasje zag was direct razend enthousiast en wil wel een tasje hebben.

Naar aanleiding daarvan heb ik een lijstje gemaakt van de te maken tasjes.  Ik heb gelijk de stofcombinaties erbij gezet. Dat scheelt straks weer kiezen. Ik heb alvast wat stofjes gesneden en deze wachten om in elkaar gezet te worden. Gelukkig heb ik aankomende week vakantie en heb ik de tijd om achter de naaimachine te kruipen 🙂 Het resultaat ga ik hier weer posten.

Geef een reactie

