Even….

….een eerste plaatje van waar ik mee bezig ben geweest afgelopen week.

Voor mijn neefje en nichtje zijn er tasjes gemaakt. Voor mijn neefje werd het een klein tasje. Hij is afgelopen zomer 1 geworden en zo’n klein tasje is voor hem makkelijker mee te nemen als hij straks kan lopen.

Ook voor een vriend van mij ben ik op weg. Hij is in Indonesië geweest en heeft daar mooie stof gekocht. Hier wilde hij graag 2 kussens mee laten bekleden. Hij zou zijn moeder vragen om dit met de hand te doen omdat zij geen naaimachine heeft. Toen ik dat hoorde dacht ik, dat gaat veel sneller met de machine J. Even later ging ik naar huis met de kussens en de stof.

Thuisgekomen was het even nadenken hoe ik het zou doen, want de stof die de voorkeur had was eigenlijk te klein om 2 kussens mee te bekleden. Al snel was het idee geboren om de stofjes te combineren. Een paspelbandje werd besteld en het 1e kussen werd gemaakt. Ik ben nu bezig met het tweede kussen. Zodra die klaar is zal ik daar ook een foto van posten.

One thought on “Even….

Geef een reactie

