Poedels

Ik ben fan van de stofjes van Stenzo. Al een hele tijd geleden kocht ik dit stofje met poedels.

IMAG0084

Mijn dochter is gek van honden, dus ik wist was ik er mee ging doen! Een rokje maken. Ik heb dit patroon gebruikt.

IMAG0067

Ik heb het patroon wel iets aangepast omdat ik niet al te veel stof had. Zo heb ik aan de bovenkant geen lint gebruikt maar een roze band. Ik was bang was dat het rokje te kort zou zijn.  Uiteindelijk heb ik nog best een grote zoom, dus die kan nog een keer uitgelegd worden. De plooien heb ik 6 cm vast gestikt.

IMAG0055

Omdat ik geen korte rits had en het rokje die avond nog af wilde maken heb ik elastiek in de band gedaan. Lekker makkelijk aan en uit doen.

Wat er met Emilie gebeurt is lees je hier.

One thought on “Poedels

  1. Pingback: Nieuw rokje |

Geef een reactie

