een tasje voor……

……. de koptelefoon.


0-4

Wij hebben veel koptelefoons in huis en deze worden regelmatig meegenomen. In de auto, op vakantie of naar het zwemband om tijdens de zwemles van broer of zus te ds-en of om naar de mp3 speler te luisteren.

Om deze netjes op te bergen zonder dat de snoertjes in de knoop raken of verstrikt raken met de andere dingen die in de tas zitten heb ik er een tasje voor gemaakt. Ondertussen hebben wij er allemaal een en ook mijn neefjes en nichtje hebben er een. Ze zijn handig vind ik.

PhotoGrid_1380652772593

Omdat ik het leuk vind om omkeerbare tasjes te maken zodat je nog eens van uiterlijk van het tasje kunt wisselen heb ik ook deze koptelefoontasjes omkeerbaar gemaakt. Zo kan het tasje aangepast worden aan de tas waar hij in zit of aan de voorkeur die je op dat moment hebt. Daarnaast vind ik het ook erg leuk om setjes te maken die bij elkaar horen.

Om het koortje of lintje er op een makkelijke manier in te doen zonder dat het gat uitrafelt heb ik een knoopsgat gemaakt. Zo is het mooi afgewerkt en kan het niet gaan rafelen.

Wil je weten hoe ik deze tasjes gemaakt heb? Laat een reactie achter en misschien maak ik dan binnenkort een tutorial.

Geef een reactie

