Weer een tas

Maar dit keer voor en door mijn nichtje.

DSC_0004

Afgelopen week was het herfstvakantie. Veel tijd dus om creatief bezig te zijn. Mijn nichtje van 12 wilde al een hele tijd zelf een tas maken. En dan is dit natuurlijk een heel goed moment. Omdat we naar Frankrijk gingen voor een paar dagen hebben we de naaimachines meegenomen. Zo konden we lekker ons gang gaan. Het was mooi weer dus we hebben veel werk buiten gedaan.

Al een hele tijd geleden had ik dit patroon geprint. Helaas was ik de tutorial vergeten te printen dus het was een beetje improviseren omdat ik niet in het bereik was van internet of wifi. Maar het resultaat is hier te zien.

photo

photo

Natuurlijk heb ik haar moeten helpen, maar het was erg leuk om te doen. Wat ik gemaakt heb volgt later 🙂

Plaats een reactie