baby wikkel deken

Een tijdje geleden zag ik dit stofje met aapjes al en was er weg van. Ik liet hem in de winkel liggen omdat ik er nog geen bestemming voor had. En dan opeens wist ik het. Binnenkort wordt er weer een baby in mijn omgeving geboren  en wat is er dan leuker dan een omslagdoek?

PhotoGrid_1382129549447

Al vond ik het jersey soms lastig te verwerken vind ik het eindresultaat erg leuk geworden.

IMAG0356

Gemaakt volgens dit patroon.

Door de combinatie van de zachte fleece en het tricot is het een hele zachte doek geworden. Ik denk dat ze er veel plezier van zullen hebben.

8 thoughts on “baby wikkel deken

  1. Pingback: Luierzakje |

  2. Pingback: Labeldoekje |

Geef een reactie

