Luierzakje

Zoals ik hier al schreef had ik afgelopen week vakantie. Heerlijk vrij samen met de kinderen.

De vakantie stond in het teken van naaiwerkjes. Ik maakte deze wikkeldeken, hielp mijn nichtje met deze tas en zelf maakte ik onder andere dit luierzakje ala madame zsazsa volgens deze tutorial. Ik vond het lastig om het biaisband er netjes omheen te krijgen, maar uiteindelijk is dit wel gelukt.

DSC_0054

DSC_0047

De tricot heb ik verstevigd met een dikke vlieseline. Het tasje is gevoerd met beige stipjes.

DSC_0050

 

One thought on “Luierzakje

  1. Pingback: Labeldoekje |

Geef een reactie

