Labeldoekje

Bij de wikkeldeken en luierzakje maakte ik  ook een labeldoekje. Ik weet nog dat mijn kinderen als baby lang tevreden waren met een labeldoekje. Ze konden uren met de labeltjes spelen.

DSC_0030

Door het groene paspelbandje vind ik het doekje erg leuk geworden. Het steekt vrolijk af bij het doekje en de labeltjes.

DSC_0031

Ook maakte ik een dekentje bij het setje. Makkelijk om je baby op te verschonen of als dekentje in de maxi cosi of wandelwagen. Door de combinatie van de fleece en de tricot is het een heerlijk zacht dekentje geworden.

DSC_0045

Ik vind het bij elkaar een erg leuk setje geworden.

Geef een reactie

