Pay it forward!

Begin dit jaar heb ik meegedaan aan de pay it forward van een vriendin. Een paar weken geleden gaf ik haar deze.

Nu was het mijn beurt om haar creaties te ontvangen. En wat een leuke dingen! Ik ben er helemaal blij mee πŸ™‚

DSC_0090

Bekijk zelf maar!

DSC_0091

Ik had een hele tijd geleden al een keycord voor mijn pasje en sleutel van mijn werk gemaakt, maar was eigenlijk al een tijdje aan vervanging toe. En het kwam er maar niet van om er een te maken. Maar nu hoeft dat dus niet meer en heb ik een hele leuke nieuwe! Thanks Miek!

DSC_0092

Ook zat er een heel gaaf haaknaaldenetuitje in. Een heel schattig bloemetjesstofje gecombineerd met stipjes en een stoer ruitje! Die zal ik veel gebruiken πŸ™‚

DSC_0104

In het pakketje zaten ook gave stickers en een leuk setje maskingtape van Parijs, stippen en muzieknoten. Wetende dat ik helemaal gek van Parijs ben kon ze die niet laten liggen. En ik ben er heel blij mee πŸ™‚

DSC_0106

De Parijs-tape heb ik al gebruikt. De oplader van mijn tablet ziet er nu veel leuker uit. Jammer dat ik mijn skin nog niet binnen heb. Daar moet ik nog even op wachten.

2 thoughts on “Pay it forward!

Geef een reactie

