Nieuw rokje

Alweer een tijdje terug kocht ik op het stoffenspektakel dit stofje.

 

IMG_2226

 

Ik had al direct het idee om een rokje te maken. Eerder maakte ik dit rokje. Omdat ik het model erg leuk en simpel vind heb ik hetzelfde patroon aangehouden.

 

Processed with VSCOcam with s1 preset

 

Om het rokje een speelse look te geven heb ik een oranje biaisbandje als zoom gebruikt. Het vestje had ik deze zomer al gekocht en past er erg leuk op.

Emilie is er in ieder geval erg blij mee 🙂

5 thoughts on “Nieuw rokje

  1. Hoi hoi, ik zag je blog op de blogroll staan van de Sew Along van Zo Geknipt. Nu heb ik een vraagje aan je; Je hebt ook een WordPress blog en je hebt een foto met link van je laatste blog op de site van Zo Geknipt staan. Super leuk, wil ik ook graag voor mijn blog, maar hoe doe je dat? Kan je me helpen? Mij lukt het niet, heel frustrerend en kost veel tijd.
    Leuke blog heb je trouwens! Groetjes Creative Catoo

Geef een reactie

