Naar de volgende ronde?

Helpen jullie mee?

 

image1

Zoals ik hier al schreef heb ik mijn eigen versie van mijn neuskonijn gemaakt en ingeleverd bij Van Doorn Naaimachines.

Helpen jullie me mee door te stemmen? Wie weet mag mijn nijn dan door naar de ronde van Bernina Nederland en België.

 

IMG_7691

Wat moet je doen? Stem op Facebook op mijn neuskonijn en wie weet dingen we in mei mee naar de hoofdprijs van Nederland en België.

Je kunt stemmen door bovenstaande foto op de Facebookpagina van van Doorn naaimachines te liken.

Hou mijn blog in de gaten, binnenkort komt er een giveaway aan! Wat ik weg geef is nog een verrassing.

3 thoughts on “Naar de volgende ronde?

  1. Pingback: Vogeltjes en een give-away | Mimi maakt handwerk en ontwerp

Geef een reactie

