Voor Alexander

Alweer een paar weken geleden is een vriendinnetje bevallen van haar tweede zoon. Daarom ben ik weer achter de naaimachine gekropen en heb een leuk dekentje gemaakt. Omdat de moeder gek is van pinguïns ben ik op zoek gegaan naar een stofje met deze grappige diertjes.

En zie hier het resultaat. Uiteraard heb ik het dekentje persoonlijk gemaakt door de naam erop te borduren.

unnamed

Ik heb katoen gebruikt met een witte zachte fleece en het geheel afgewerkt met een kobalt biasbandje.

De volgende baby in mijn vriendenkring is ook alweer geboren. Er staat dus nog een dekentje in de planning om te maken. Hoe die er uit gaat zien blijft nog even een verrassing. Binnenkort volgt een nieuwe blogpost hierover.

Geef een reactie

