Pyama

Deze pyamabroek maakte ik voor Julian. Ik had van dit project nog stof over en doordat Julian de laatste tijd zo gegroeid was waren alle broeken te kort geworden. 

   
Ik heb dit patroon gebruikt. Een geweldig boek met heel veel leuke patronen. Omdat Juul best smal is heb ik een kleinere maat genomen en de lengte van de benen verlengt. Ik heb de zomen netjes gelockt met de machine van mijn moeder. 

  
Zie hier het resultaat. Juul is er erg blij mee. Het is iedere keer weer de eerste broek die hij pakt als hij gewassen is. Dit project is voor herhaling vatbaar. Gelukkig maar, want de volgende stof ligt alweer klaar.

One thought on “Pyama

  1. Pingback: De eerste Joe LMV | Mimi maakt

Geef een reactie

