Pokemon en surprises

De Sint is alweer in het land en dat betekend dat er weer surprises gemaakt mogen worden.

Erg lastig was het niet om te beslissen wat ik zou gaan maken. Het moest iets met Pokemon worden.


Even Pinterest afgespeurd en op dit patroon gestuit. Een pokeball.

Het is een eenvoudig patroon om te maken en later ook nog als kussentje te gebruiken.

Ik heb katoen gebruikt dat ik nog in de kast had liggen.

De witte stip heb ik er met een knoopsgatensteek als applicatie opgezet en ook de zwarte cirkel heb ik met dezelfde steek afgewerkt. Omdat ik geen vliesofix meer had liggen heb ik het er los op gestikt.

Aan de achterkant heb ik een gat open gelaten voor het cadeautje. Ook het cadeautje staat natuurlijk helemaal in het teken van pokemon😉

Laat jij me weten welke surprise jij gemaakt hebt? En natuurlijk ben ik erg benieuwd wat jij van het resultaat vind.

 

One thought on “Pokemon en surprises

  1. Pingback: Surprise deel 2 | Mimi maakt

Geef een reactie

