De eerste Joe LMV

Julian is alweer heel erg gegroeid en al zijn pyjamabroeken zijn te kort geworden. Al eerder maakte ik deze broek.

Omdat ik smallere pijpen leuk vind heb ik dit keer gekozen voor het patroon Joe uit La Maison Victor. Een makkelijk patroon.
Het leuke aan de broek vind ik de steekzakken

img_7600-2
img_7602
De zakken hebben mooie dubbele stiksels.

img_7603

Ik heb de zakken afgewerkt met een dubbele steek. Dit gaat heel makkelijk met een tweelingnaald.

img_7601
Het leuke fietsenstofje heb ik bij van Domburg textiel gekocht.

Ik heb maat 158 gemaakt. De broek is nu nog iets aan de lange kant, maar hij groeit hard genoeg dus dat is straks vanzelf opgelost.
Het patroon is zeker voor herhaling vatbaar. Het volgende stofje ligt alweer klaar.

Geef een reactie

