Guitaren LMV

Zoals ik in dit bericht liet weten heb ik nog een tweede pyamabroek gemaakt of is het toch meer een huisbroek of Joggingbroek?

img_7720
Voor deze broek had ik dit stofje nog liggen.

Ook voor deze broek koos ik weer voor de Joe van La Maison Victor.
img_7721
Binnen een mum van tijd zat ook deze broek ik elkaar. Ook hier heb ik de tweelingnaald gebruikt voor een mooi dubbel stiksel op de zakken.

En het resultaat? Julian is er blij mee.

Ook  deze broek maakte ik weer in maat 158.

img_7723

5 thoughts on “Guitaren LMV

  1. Een tweelingnaald…daar heb ik nog niet van gehoord. Ik hoor veel goeds over die patronen van La Maison… Mss toch eens overwegen om zo eentje uit te proberen 😉 . Mooi gedaan en leuk modern stofje ook 🙂 .

    • Hoi Hilde, Bedankt voor je reactie. Ik had ook nooit van een tweelingnaald gehoord tot ik bij mijn naaimachinewinkel was voor wat uitleg. Erg handig. Ik heb nog niet heel veel van LMV gemaakt, maar ik vond deze erg makkelijk te maken. De volgende staat al in de planning.

      • Zelf ben ik pas gestart met naailessen volgen dit jaar dus alles wat ik kan bijleren is interessant. Ik bedank jou voor de nuttige uitleg hier, heel fijn!

Geef een reactie

