Zebra’s

Alweer een tijd geleden maakte ik tijdens een workshop de Catch all Caddy van ByAnnie een super leuke tas voor al mijn naaispulletjes, zodat ik een ander makkelijk mee kan nemen.

Toen ik de Running With Scissors op internet voorbij zag komen wist ik het meteen! Ook deze tas wil ik maken. Super handig om al je naaigereedschap bij elkaar te hebben.

Ik heb samen met een collega/vriendin gevraagd of Cora weer een mini-workshop wilde geven voor ons. Natuurlijk wilde ze dat. Omdat ik nog genoeg zebrastof over had en graag hetzelfde wil voor mijn naaispulletjes heb ik ook dit keer weer gekozen voor de zebra’s.

Ook dit keer heb ik thuis alvast de stukken stof op maat gesneden. Dat is handig, want dan kun je direct aan de gang met het in elkaar zetten van de tas.

Ook dit keer heb ik weer nieuwe technieken geleerd. Ik heb bijvoorbeeld voor de eerste keer met mesh en vinyl gewerkt.

Ik was nog even bang voor het inzetten van de ritsen. Dit patroon heeft er best veel, maar eigenlijk was het helemaal geen probleem en zaten ze er allemaal zo in 🙂

Ook dit project was in één dag klaar.

En zie hier het resultaat.

Ik vind de tas echt heel leuk en door de soft and stable blijft de tas mooi rechtop staan.

Voor de stofjes kocht ik de rode zebra’s bij mijn favoriete stoffenwinkel in Den Haag. De buitenstof kocht ik online.

En hij past leuk bij mijn catch all cady hè 🙂

Wat vinden jullie van het resultaat? Ik vind het leuk om dat van je te horen 🙂

Plaats een reactie